Löpning när den är som bäst

Söndag idag och den har sett ut som de flesta söndagar gör för mig. Vaknat vid 9, läst ca 20 sidor i studieböckerna. Ätit frukost med Timmy, tittat lite på Tv, idag fastnade vi framför reprisen av Hockey Matchen - den där kändisar mötte VM-hjältarna från 94. Det va en riktigt rolig match kan jag lova! ;) 

På eftermiddagen tog vi oss ner till gymmet. Jag skulle hjälpa Timmy att göra personbästa i bröstpress men jag var alldeles för svag haha. Jag själv tog till löpet på bandet, 5 km avklarade och jag var HELT slut! Måste träna min kondition mera... Körde även styrketräning, Triceps och mage. När jag kom hem till Timmy igen var jag slutkörd! Packade mina saker och åkte hem till mig. Åt middag, betalade räkningar, började redigera bilder från Monday Bar och hjälpte en vän med designen på hennes nystartade blogg. 

Så jag har ju hunnit med en del men nu är det nog ändå dags att röra sig mot sängen! 

Min frukost



Löpning med hastighet 9.0 (brukar köra 8.5)



Heja Heja!



Timmys frukost

0 Kommentarer till "Löpning när den är som bäst"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!