En eftermiddag på stan

Idag har jag varit i skolan och faktiskt varit delaktig i hela två diskussioner! ;D Min utveckling går framåt! Haha!

Efter skolan åkte jag till stan, köpte en present till mamma, två toppar att välja mellan ikväll, ett halsband och ett knippe smala ringar. Det blev plötsligt en dyr utekväll! ;D

Är just nu hemma för att hämta lite grejer och sen beger jag mig till Timmy. Dit kommer Mickan, Johan, Jonte S, Jonte B och eventuellt att Fia är med oss en stund, och senare under kvällen så drar vi ut på Garbo och släpper lös höfterna till lite magiska rytmer! :

Idag har jag förresten invigt mina nya byxor! Jag lyste verkligen som solskenet!! :D

0 Kommentarer till "En eftermiddag på stan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!