Det borde vara förbjudet...

... Att gå upp så här tidigt!! Klockan ringde 04.40 i morse! jag uppskattade dock att det va ljust ute redan då! :) 
 
Ni undrar säkert vad jag gör uppe redan nu, det är så att en kollega är sjuk så jag ska öppna för henne kl 06.45. :) 
 
på jobbet händer det massor med saker idag! Vi har för det första Skräpplockardag (www.skrapplockardagarna.se) och ska ut i närområdet och plocka skräp. När vi kommer tillbaka till gården så väntar där korvgrillning. Efter vilan åker jag dessutom med två barn till biblioteket! :) 
 
Efter jobbet vettni, är det dags för mig att åka till Vällingby vaccination och ta min andra spruta av Gardasil! :) 
 
Igår lagade jag köttfärssås på ett nytt sätt som blev så jäkla gott! 
 
Köttfärs 
Grädde (laktisfri fetthalt 10%)
FinKrossade tomater med basilika 
Lite ketchup
Några droppar soya
Salt, peppar, grillkrydda och basilika. 
 
Låter kanske inte som något extra men jag blev överlycklig när det räckte till två matlådor!! :D 
 
0 Kommentarer till "Det borde vara förbjudet..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!