Det är bara att börja springa!

Det är nått med mig och bussar. Jag är EXPERT på att behöva springa till dom! Nu efter gymmet och handlingen lyckades jag missa den med typ 10 sekunder också!

Och då även efter jobbet fick jag springa till bussen, glömde bort mig i påklädningen av barnen! :D
Väl i Bromma så går aldrig buss 509 som den ska och hoppade istället på 177 och åkte till Vreten där jag tänkte ta tunnelbanan till Sundbyberg. Men plötsligt visste jag vart jag var för jag och Timmy hade för några helger sedan promenerat där och fick för mig att istället promenera till Sumpan. Det gick väl bra men var längre än jag hade tänkt mig haha.

När jag äntligen var på gymmet, var jag reda Trött i benen, både efter den snabba promenaden och efter gårdagens löpning. Men det hindrar inte mig från att springa igen. Upp på löpbandet och heja! 4 km klarade jag, sen tog det stopp, men det är ändå bra för att vara två dagar i rad :)

Sen gick jag på styrketräning och körde biceps. Jag va alldeles ensam liten tjej bland alla stora killarna vid fria vikterna haha! Kände mig sjukt liten och svag!! :D

Och vilken otursdag jag verkar ha! Inte nog med att jag fick springa till bussen både i morse och efter jobbet, nu efter gymmet gick jag och handlade vilket resulterade i som jag sa att jag missade bussen. Hoppade istället på 509 till Bromma för att ta tunnelbanan till blackeberg. Tror ni inte att jag missar tunnelbanan också och får vänta 10 minuter!?

Nä ingen bra dag det här...

(Riktigt svettigt på löpbandet idag, behövligt med lite stretch efteråt)

https://cdn3.cdnme.se/374316/6-3/pic_517eb0f4ddf2b31dd8ac8873.jpg" class="image">

0 Kommentarer till "Det är bara att börja springa!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!