Dagens träning - utan PWO!!

Här ska ni få höra. Åkte till gymmet idag utan PWO, fast bestämd om att endast trycka i mig en koffeintablett för att inte bli så där förbaskat trött som jag alltid blir påvägen hem/till gymmet. Ställde mig på löpbandet och serien "how i met your mother" började. Jag tänkte att "det här blir lätt nu när jag kan distrahera mig på tvn". Ja, jag är ibland en sån som ställer mig och tittar på tvn när jag springer men va fan ska jag annars göra i nästan 40 minuter?? :P 

MEN! Trots distraheringen så orkade jag bara 3,5 km, sen kände jag hur blicken började svikta och jag hade ingen lust att trilla av löpbandet direkt.. Haha! Så 25 minuters löpträning blidde det idag. 

Men efter lite stretch och även då vila, så tog jag mig an styrkedelen. Axlar och bakre rygg. Jag gjorde alla övningar men känner skillnad. Blir trött på ett helt annat sätt kan jag lova! Men det är väl en övning i sig att inte känna sig värdelös utan PWO ! ;) 

Här kommer lite kroppsform idag, visst ser jag farlig ut? ;) 



0 Kommentarer till "Dagens träning - utan PWO!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!