A state of trance

Min käre karl och en massa vänner är just nu på a state of trance i Holland och röjer. Det bästa är att jag kan se allt live, vilket jag också gör just nu! Timmy säger alltid att jag inte förstår mig på trance eftersom jag inte tycket om det, MEN jag säger varje gång att jag förstår precis, för jag tycker om trance mer än han tror! Hardstyle och hardcore kommer alltid att ligga mig varmast om hjärtat men trance är som lugna favoriter, något man kan lyssna på när som helst! :D Och för att prata om känslor, det finns olika känslor i alla låtar!! Glädje och kärlek i trance, lycka och entusiasm i hardstyle och i hardcore finns det ett sånt tryck i allt att alla känslor vill ut samtidigt!! Det finns såååå mycket känslor i all den här musiken! ❤

0 Kommentarer till "A state of trance"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!