Utgång!

När jag kom hem idag så kände jag bara hur jäkla trött jag var!! Så sket i träningen och tog mig en tupplur på 1,5 timme istället, det var det värt!!

Sedan började jag plugga och som en liten motivering till pluggandet så gav jag mig själv blåbärspaj och vaniljsås! Mmmm!!

Det gick mycket bättre än jag trott på den här uppgiften, den kändes lättare och det kändes som om jag förstod allt jag skrev om. Så imorgon ska jag skriva det sista om mina egna tankar :)

Nu är jag på väg mot Sundbyberg igen, denna gång för förfest inför utgång på gamla tryckeriet där bland annat Astral Projection spelar. Ingen jag lyssnar på direkt men vad gör man inte för sina vänner ibland? Dessutom hade jag en väldigt passande oanvänd klänning i garderoben som jag kände att jag ville ha premiär på! ;)

Ha en bra kväll!!

0 Kommentarer till "Utgång!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!