Torsdag

Dag två i skolan. Denna vecka har vi introduktionsdagar i skolan, därför är det tre dagar på raken.
Testar att ta mig till skolan på ett nytt sätt idag. Lite frisk luft och träning på morgonen har ju aldrig skadat så nu står jag på färjan och njuter av solen i ansiktet! Hade glömt hur mysigt det kunde vara att åka färja på morgonen!! :)
Sedan kommer jag åka vidare med buss till Fitta och sedan en annan buss fram till dörren på Södertörn! :D
Perfekt! Däremot måste jag skaffa mig ett busskort, det här är ju svindyrt!

1 Kommentarer till "Torsdag"
Postat av: Filippa

Hahahaha ja du trodde du skulle till FITTJA ;D ha så kul ;D

Svar: nej men gud hahahaha! enda orten man inte FÅR stava fel på ..... hahah!
Emelie


Datum: 2012-09-06 / Klockan: 07:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!