Torsdag

God morgon!!

Hur mår ni idag? Jag mår rätt så okej, börjar få tillbaka energin men är fortfarande täppt i näsan, men det vet vi ju alla att det kan sitta i länge.. :P

Igår satt jag hela kvällen och läste i mina papper och gjorde jämförelser på praktiskt kunskap i barnomsorgen och i äldreomsorgen. Låter rätt så tråkigt va?
Men nja när man väl förstår vad dom menar med praktiskt kunskap så är det rätt så intressant. I mitt arbete får vi många gånger hantera situationer på känsla, tex vid ett barns lämning. Och då plockar vi fram en slags kunskap som vi omedvetet bara utför på löpande band! Något som inte heller är erfarenhet, de ni! :P

Bokar av träningen idag också, inte bara på grund av min förkylning utan även pga att jag har ett häfte på 85 sidor att läsa tills imorgon.. Dags att sätta på raketfarten som jag brukar säga till barnen på jobbet! ;D

Ha en toppendag!!

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!