Tisdag

Se där ja, då har jag varit en duktig flicka idag!

Jobbat på med massor av pappersarbete mestadels på jobbet. Drog sedan och hämta ut ett paket på posten med en par kängor som jag har beställt. Snygga är dom men vill känna och klämma lite extra på dom innan jag bestämmer mig.

Drog sedan med mig gymkläderna och stack iväg till Sumpan. Klappade halvmilen med blicken på en enda punkt i hela 37 minuter, det gäller att vara målinriktad och envis, men jag klarade det galant! Trots att jag inte sprungit sedan i Maj typ!

Timmy var också på gymmet och han gjorde mig sedan sällskap in till Odenplan/Rådmansgatan för ett besök på Stadsbiblioteket. Jäklar va böcker det finns där alltså! Undrar om dom ens skulle få plats med alla böcker om ingen var utlånad? Haha...
Jag hade med mig litteraturlistan med tre böcker som jag ville låna, fick med mig 2 st hem.. Så jäkla typiskt.. Får hoppas att jag inte behöver dom som saknas på en gång för då måste jag gå till bokhandeln och inhandla dom på en gång istället för att vänta på att någon annan ska lämna tillbaka dom som var utlånade..

Men men, åkte sedan hem och nu har jag suttit och gjort tusen saker samtidigt. Skickat lite mejl, bloggat, skrivit på FB, läst information från Lärarförbundet och letat böcker via nätet. Hoppas att jag skrivit rätt saker till rätt personer.. Haha!

Nu tänker jag slänga mig i sängen och göra mig redo för en 9-16 dag imorgon i skolan!! Iiih! :D

God natt!!
0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!