Tisdag

Nej men tjenare!

Ser att jag totalt glömde bort att blogga igår, men vad gör väl de, inget speciellt intressant hände mig ändå.

Jobbade, tvättade, åt mat, åt glass, läste "mig äger ingen" (plugg). Så mycket mer blev det inte! =D

Idag däremot så började dagen väldigt intressant med att luktade väldigt mycket brandrök. Jag gick till och med ut och tittade runt för att det luktade så mycket. När jag kom in igen hörde jag på radion att det var brand i 4 radhus! Brandmän från 5 olika stationer va tydligen på plats. Spännande!! Läs mer på aftonbladets hemsida om ni vill! ;)

Efter jobbet ska jag åka raka vägen till gymmet - JIPPIE!! Även om jag tränade BC i lördags så känns det inte som om jag varit där! :P Men eftersom jag varit förkyld så tar jag ett lite lugnare pass, tror jag! ;) Vi får väl se... ;)
0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!