Tisdag

Tjenare alla snyggingar!

Sitter på jobbet och tänkte slänga upp ett snabbt inlägg. I morse när jag vaknade så ville ögonen inte alls öppna sig. Dessutom mådde jag illa vilket jag ibland gör, men brukar alltid må bättre efter att jag fått i mig frukost, även denna gång. Men det är hårt att trycka i sig frukost när man mår så illa!! Ush!

Efter jobbet idag har jag möjlighet att gå på ett möte i Sundbyberg om nybyggda bostadsrätter.. Men jag har ingen aning om jag ens har en möjlighet att låna så pass mycket pengar för att kunna köpa mig en nybyggd lägenhet själv.. Så jag vet inte om jag ska gå på mötet. Inte bara för att jag inte vet om jag kommer få råd, även för att jag behöver plugga.. Tiden går för fort!!

Det gör även tiden på rasten, dags att kila! Tjing!! ;)
0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!