Söndag

Wow... När jag sa det där med att jag numera inte kommer ha nått liv pga skolan trodde jag ändå att det inte skulle vara så mycket..
Nu har jag suttit hela lördagen och hela söndagen (med uppehåll för träning under lördagen) och jag har bara läst mig igenom 53 sidor akademisk text om mångfald och sidorna är då i A5.. Kvar har jag ett kompendie på 27 sidor och ett på 85 sidor samt läroplanen som jag bara har turen att redan ha läst ett antal ggr, plus 4 stycken tillhörande diskussionsuppgifter. Allt ska vara klart inför seminarierna på fredag..., Gah!!

Dessutom ska jag på föreläsning om Bornholmsmodellen med jobbet på tisdag...

Som sagt, klaga inte om jag inte skriver här, ni förstår nog vart all min lediga tid ägnas åt!!

God natt, hoppas ni alla haft en mysig helg!!

1 Kommentarer till "Söndag"
Postat av: Filippa

Jisses!1 Känns skönt till viss del nu att jag inte kom in!!
Men var glad att du inte har familj att ta hand om oxå ;)
Kram

Svar: Det är många som har barn i din ålder och jobbar 75-80 samt då pluggar precis samma som jag, ska du veta! ;) Hur dom hinner, de har jag ingen aning om för det känns ju knappt som om jag hinner med allt! Haha!
Emelie


Datum: 2012-09-10 / Klockan: 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!