Söndag

Hej på er!

Vilken Mysdag jag har haft!! Vaknade utvilad redan vid 9 i morse hemma hos Timmy. Vi gick och handlade pålägg och åt sedan frukost i lugn och ro framför tvn. När vi hade latat oss där ett dag la Takke ut bilderna från MB som vi gladeligen tittade igenom!

Sen satte jag igång att läsa min skönlitterära bok (skoluppgift) men hade lite svårt att låta bli både sms, Facebook och diskutera med Timmy då det mesta just nu kretsar kring Qlimax-resan och Aqua-eventet i november som jag ändå inte kan åka på...

Men ett par kapitel läste jag innan vi ställde oss och lagade hemgjord pyttipanna! Det blev rätt så gott, speciellt med tsatsiki som tillbehör! ;)

Nu sitter jag på tunnelbanan på väg hem. Dags att göra sig redo för en ny vecka!!

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!