Söndag

Jäklar vilken natt!! Förfest hemma hos Timmy/Filip med Timmy himself, Johan, Ante och Timmys systrar och kompis. Mycket snack och liten verkstad kan man ju säga, haha! Till slut när vi kom iväg så stannade inte tunnelbanan i alvik dit vi skulle och vi var redan sena. Dessutom var det en lång kö när vi väl kom fram till Gamla Tryckeriet. Inne vid garderoben tog galgarna slut också! Haha! Men väl inne så blev det röj. Musiken var ju som sagt inte min smak men jag stod ut hela kvällen = jag vande mig! =P 
 
Idag har det blivit pizza, tv, plugg och städ. Lämnade in mina två första examinationsuppgifter idag. Vet inte riktigt vad jag tycker om dem men vi får väl se om jag blir godkänd eller inte! :P 
 
Imorgon drar en av mina bättre vänner på en 6 månaders resa. Kommer blir lite tomt utan honom men han kommer ju tillbaka. Känns som om vännerna droppar av en efter en och hittar på saker runt om i världen. Lagom till det att Filip och Aron kommer hem (om det blir som dem tänkt) så är det Tildas tur att åka iväg. Tråkigt men sant. Fast hon har ju på ett sätt redan åkt eftersom hon flyttade till Norrköping i Aug.. 
Men men, life goes on! :) 
 


0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!