Puh, inte så pigg faktiskt!

Efter jobbet fick jag någon slags energi, ingen aning om var den kom ifrån. Gick till affären och fyllde på kylskåpet lite. Gick till biblioteket och lämnade tillbaka två böcker som jag läste i somras (okej läste bara 1,5, orkade inte läsa klart bok nummer två nu när jag börjat jobba igen...) och letade sedan upp tre av böckerna jag ska ha första perioden i skolan. Hjälp Asså! Det är inga små böcker och det är inga några sidor, även om vi inte ska läsa hela böckerna utan bara vissa sidor så är det faktiskt mycket med 1600 sidor per kurs (ca 2-3 kurser per termin) för någon som inte läser mer än Facebook och bloggar längre.. Haha! Men det blir till att öva upp det där! Kanske lika bra att skaffa busskort så jag kan sitta och läsa på bussen fram och tillbaka till skolan tex... :P

Jag köpte även lite ljus som jag ställde i min nya hylla för lite mysstämning, men sen totaldäckade jag! Sov som en stock tills det var dags att gå till tvättstugan, lagade lite mat och åt och låg sedan som en strandad val i soffan och orkade inte röra mig en meter! Vart tog energin vägen?
Mer slut idag på kvällen än vad jag va under hela dagen igår, vad hände??

Jaja, så tack vare min trötthet bäddar jag mig nu snabbt ner i min Nybäddade säng och kommer snarka gott om ungefär 2 minuter!

God natt!!

0 Kommentarer till "Puh, inte så pigg faktiskt! "

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!