Plugg, plugg och åter plugg...

Ja mina eftermiddagar har inte varit så speciellt intressanta för er denna vecka, och även denna eftermiddag har sett likadan ut. Jag hämtade ut ett paket på posten med en kofta från H&M, satt som en smäck!

Sen gick jag en liten promenad med Ronja. Men efter det har jag suttit i soffan, tagit en Powernap, lyssnat på trance och bara läst och läst i mina papper om teoretisk kunskap och praktiskt kunskap i två grenar! Av mina 85 sidor kanske jag har tagit mig igenom 30 ungefär... Och jag vette fan om jag är nå klokare faktiskt... Kanske är mera vis efter seminariet i morgon! :)

Nu är det dags att sova i alla fall, går i skolan mellan 8-17 i morgon så jag laddar med träningskläder så jag har nått att se fram emot! :) har längtat efter att träna!

Sov gott!!

1 Kommentarer till "Plugg, plugg och åter plugg..."
Postat av: Anonym

Funderar här lite på hur en kofta kan sitta som en smäck!? ;)

Svar: Hmm.. Ja du, om man slår upp ordet så var någon slags mössa... Så jag vet inte! Men jag brukar alltid använda det uttrycket så! :D
Emelie


Datum: 2012-09-16 / Klockan: 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!