Onsdag

Hejsan!!

Idag är det onsdag och vädret är just nu på topp. Det var dock lite kyligt på förmiddagen men då gick vi till skoge och klättrade bland kullar och dalar, den ni! ;)

Igår drog jag till gymmet och eftersom jag har lite hosta fortfarande så började jag passet med en PW på löpbandet i 35 minuter och sedan ett bröst-styrkepass på maskinerna. Det var länge sedan jag gjorde ett sådant pass och det känns i musklerna idag vill jag lova! ;) 

Här under har ni en bild på mitt mål om kanske ett år eller dylikt, beach 2013! ;D 

Efter jobbet idag ska jag vänta och se om pojkarna (Timmy och Filip) hade tid med en middag med mig. Filip åker snart utomlands i ett halvår och vi ville passa på och ses innan han drar.. Håller tummarna, annars fortsätter jag på min examinationsuppgift. 

Ha en bra dag!! =)

0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!