Monday Bar Summer Cruise 2012

Här kommer då som jag har lovat, ett inlägg om kryssningen, som enligt mig gick väldigt vilt till haha!
 
Första kvällen drog vi på för fullt vill jag lova. Det var Black på stora dansgolvet, alltså det jag var ute efter. Jag hade planer på att se vissa Dj's och jag tror jag att såg alla som jag skulle. 
 
Lite spänt var det inför kryssningen med tanke på att jag skulle få träffa alla gamla goa vänner igen men jag kände mig ändå lite osäker på om alla verkligen ville träffa mig igen, men det va INGA problem alls!! Alla hälsade glatt och festade med mig precis som vanligt!! Det va hur kul som helst att få träffa alla igen, har saknat dom! 
 
Sen tog alkoholen över mig, denna gång värre än vad det brukar... Hade köpt mig en flaska Passoa och den är ju för jävla god så jag tror att jag inte riktigt tänkte på hur mycket jag drack.. Men jag har ju fått kvällen berättat för mig och jag vet att jag hade jävligt kul ändå! Jag dansade runt med alla, gamla och nya vänner, jag lyssnade på Technoboy, Frontliner, Neophyte och jag var en sväng på trancegolvet också men det va inget för mig alls, just den minut som jag var där haha.
När Neophyte spelade som var den sista Dj'n, så umgicks jag med Fredrik som alltid fotar på dessa kryssningar och jag klättrade upp på staketet och hade fått för mig att jag skulle fånga Neophytes uppmärksamhet så att Fredrik kunde få en grym bild.. Haha, jag blev tillsagd rätt fort vill jag lova! 
Dessutom fick jag följa med Fredrik "backstage" en snabbis innan nån annan som jobbade där bakom kastade ut mig.. Typiskt! Haha! 
 
Vid 6-7 tiden gick jag sedan och lade mig. Det bästa med dessa kryssningar är att man väldigt sällan mår dåligt, man är mest helt slut när man vaknar, vilket jag var även denna gång. Jag sov rätt så länge och när jag väl tog mig an att gå upp på Sundeck så började jag vakna till men ändå inte fullt och så var det resten av kvällen. Musiken var heller inte på min sida, men vännerna var allihopa runtomkring mig och jag njöt ändå. Det var under den kvällen som jag passade på att ta flest kort också, när jag ändå inte dansade så mycket! :) 

Redan vid tvåtiden somnade en väldigt full Timmy i mitt knä och eftersom jag ändå inte alls var på topp, så valde jag också att avrunda kvällen. 
 
Vänner som inte åker på dessa kryssningar frågar ibland hur det kommer sig att man inte tröttnar.. Jo, det är ju så att jag och ALLA 2000 andra personer på dessa båtar brinner för den här typen av musiken. Vi längtar ständigt efter nästa kryssning. Vi är alla som en familj, det finns känslor som ingen utomstående förstår och som inte går att beskriva. När vi kliver på båten så går vi in i vår fantasivärld som vi lever i. Det är som magi, som att gå på rosa moln, vi känner lycka och gemenskap, vi känner basen och ser lasershowerna. Dessa kryssningar är såååå mycket mer än en vanlig kryssning med musik, dessa är mer än en vanlig partykryssning. 

Som sagt så är det väldigt svårt att beskriva med ord men det är MAGISKT! "This is the time of our life!"
 












































1 Kommentarer till "Monday Bar Summer Cruise 2012"
Postat av: Kimmy

Hej, coola bilder! Skulle du inte kunna lägga upp en spotifylista med dina bästa låtar om du har det här på bloggen? :) Knäpp fråga men vad har du för BH storlek? Du fick sådan snygg klyfta på en bild, pusch up? :) Är det något mellan dig och Timmy eller är ni bara väldigt bra vänner?
Tack för en bra blogg ;)

Svar: Hejsan! En spotifylista skulle jag kunna länka här i bloggen absolut!

Bh storlek kommer jag inte ens att svara på, och hur det är mellan mig och Timmy får ni läsare gissa er till och tolka själva! ;)
Emelie


Datum: 2012-09-18 / Klockan: 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!