Måndag

Oj oj oj.. Jag bara läser och läser men jag vette fan om jag blir nå klokare, jag förstår ju knappt vad jag läser. Och sedan skriver jag en uppgift, men när jag läser igenom vad jag har skrivit så vet jag knappt själv vad texten handlar om... Men det här blir nog bra! Haha!

Sen är det ju en del att ta hand om på jobbet. Och att dessutom särskilja jobb och skola blir ett projekt i sig. Men just nu läser vi mycket mångkultur i skolan och så mycket av det har vi inte på mitt jobb...
Aja nog om tråkigheter! Hmmmm.. Finns inte så mycket annat att prata om då! Haha!

Imorgon ska jag i alla fall på en språkföreläsning om Bornholmsmodellen och gissa vad jag ska göra efter.... PLUGGA! :D Välkommen till mitt nya liv! Haha!

Halsen känns fortfarande sådär, har lite ont och jag känner att en förkylning är på gång. Men vad ska jag göra... Negativt sett så blir jag utan träning om det fortsätter så här, positivt sätt så får jag mer tid till plugget om jag blir utan träning! :)

Dags att kasta mig i sängen, behöver ju sömn också för att orka med att som händer just nu! :)

God natt!!
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!