Måndag

Hela dagen har varit fullproppad. Igår hjälpte jag Timmy att flytta och så sent som vid halv 1 kunde jag lägga mig och sova. Upp vid halv 7 igen för att åka hem och äta frukost och plugga en timme innan mina kollegor kom. Då skulle vi kasta oss in i IUP-processen och skriva nulägen inför iup-samtalen vi har framför oss. Vid 18-tiden var vi klara..... Då hade jag och mamma redan påbörjat tvätt och det var dags att hämta det sista i tvättstugan, handla på ICA och sedan laga mat. Det blev blodpudding. Så fort middagen var klar så satte jag mig och började plugga organisering och intersektionalitet. Grupp A ska läsa kapitel två som enligt min åsikt känns som det svåraste typiskt nog... Jag hade mer än gärna hellre läst kapitlet om genus tex...

Och nu ligger jag här och är helt utslagen!! Time to sleep!

Puss och kram!

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!