Lördag

Halloo!!

Sitter och skriver på tunnelbanan som ska ta mig till Globen för ett BC-pass. Har inte tränat på en vecka nu så känner mig redo, ska bli skönt och kul!

Igår var en lååååång dag i skolan. Var där mellan 8-17 och hade en föreläsning och tre seminarier. Vår grupp har så otroligt mycket att diskutera så vår lärare hann inte med alla punkter som hon hade tänkt, haha! Men ja, alla har vi minst 3 års erfarenhet så det är klart att det finns mycket att diskutera! :)

Efter skolan åkte jag till Timmy och lämnade min tunga väska och sedan drog vi till Kista där vi mötte upp ett gäng för en födelsedagsmiddag för Ante! Vi fick så otroligt söta ballonger vid vårt bord! Haha!

När den goda middagen var uppäten gick vi nästan alla till O'learys. Där satt vi en stund och bara snackade och njöt av sällskapet.
När jag och Timmy skulle röra oss hem till honom kom han på att han inte hade någon portnyckel, så vi fick åka hem till mig istället, som heller inte hade några nycklar med mig men som tur var så va mamma hemma så vi kunde komma in. Vilket kaos det blev! Haha!

Nu är det snart dags att kliva av tåget här!

Psst! Tur att dom tagit idioten som rånade mannen på spåret!! Undra hur mycket som är fel i hans huvud?! Ush...

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!