Lördag

Åh va trevligt vi hade det igår, jag och mina pojkar!! Kommer sakna dom två rackarna!! Hoppas halvåret kommer gå fort!! :) dessvärre så kommer dom hem lagom till det att Tilda åker iväg.. Men henne har jag ju inte heller kunnat träffa på ett bra tag nu när hon bor i Norrköping! Ska ta och planera in en helg då jag kan åka ner och hälsa på, det är ju det jäkla plugget som hindrar mig...

Igår i alla fall så var tanken att vi skulle äta på Vapiano i centralen men det var självklart fullt så då promenerade vi ner till Texas long horn på Stureplan. Mmmmm jag ÄLSKAR deras Caesar sallad!! Där äter jag inte salladen för att vara nyttig utan för att dom gör så jäkla god Caesar sås till!!

Sedan drog jag och Timmy hem till honom och Filip för att kolla på film men vi tokdäckade på en gång!

Gick upp i morse och tog en buss till Solna vilket resulterade i världens äventyrspromenad, världens omväg kring hela Solna innan vi var framme i centrum, haha!
Vi tog en god frukost med en stor fralla och varm choklad!! Mums!! Jag älskar att äta frukost på café!

Tog även en liten shoppingrunda på Salt och Kicks. Fick med mig en tröja hem och så klart en hel del olika smink och tillbehör.

Dags att åka hem och plugga en stund nu innan det är dags för träning!! :)

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!