Fredag

Fullspäckad vecka är bara förnamnet!! Jag har jobbat på för fullt och stressat hit och dit, TOG mig tid att träna i torsdags och det resulterade i att jag fick plugga till halv 12 igår... Kunde dessutom inte sova ordentligt och så här har mina dagar sett ut hela veckan!!

Idag har jag haft tre redovisningar i skolan och första delkursen är avslutad. Nästa handlar om pedagogiska tanketraditioner och jag tror att det blir en intressantare delkurs än den som avslutades idag!

Ska nu hem och svida om för ikväll blir det middag med mina manliga favoriter Filip, Timmy och Aron! Filip och Aron drar utomlands i ett halvår på måndag så det blir mys och massa snack!

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

(Haha bitch-Emelie på bild!!)

1 Kommentarer till "Fredag"
Postat av: Filippa

Snygging!! ;)


Datum: 2012-09-28 / Klockan: 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!