Torsdag

Nu ska jag berätta lite om mitt liv just nu! Det är nämligen så att jag häromdagen fick ett sms om att dom från bostadsförmedlingen ville ha kontakt med mig gällande en nyproduktionslägenhet i Blackeberg!!! En etta på 34 kvadrat, alldeles perfekt för mig! Ganska dyr i hyran men det får man ta om man vill ha nytt! Tänk bara på vad det kostar att KÖPA en ny lägenhet, jag skulle aldrig ens få ta ett sådant lån. Så detta känner jag är hur bra som helst!!
Det enda som behövs nu är att min chef skriver ett arbetsgivarintyg med inkomstuppgifter så är det klart sen, tror jag! :D Eller ja, hyresvärden ska godkänna mig som hyresgäst dårå, men vad jag vet så har jag allt som behövs! :) IIIIIHHHH så glad jag är nu! Jag kommer få leva fattigt men va fan, det är SÅ värt det!!

Ikväll blir det Body combat och plugg, ovanligt va? ;))

Puss på er!!
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!