Tisdag

Vaknade upp i morse och mådde mycket bättre än igår! Har ätit mat hela dagen utan att må illa eller dylikt så efter jobbet gav jag mig gladeligen iväg till gymmet.

Dessvärre fick jag gå därifrån med besvikelse. Efter 5 minuter på crossen och 10 minuter på löpbandet var jag helt slut. Då kom även illamåendet. Jag beslutade mig för att göra ett par ryggövningar innan jag gav upp. Under varje set gick det bra men så fort jag vilade eller fick upp pulsen var illamåendet där. Efter tag lugnade det ner sig och jag kom igång men med ett väldigt lugnt pass eftersom jag fortfarande började må illa när pulsen gick upp.. Jäkla skitgrejer.. Jag som är så pepp på att få träna ordentligt!!

Nu på kvällen har jag läst veckans sidor om Maria Montessori. Grundaren till Montessoripedagogiken och den har fått en hel del kritik mot sig vilket iofs kan vara förståeligt men jag tycker (efter att ha läst dessa papper) att det verkar vara en riktigt mysig pedagogik! Nått att tänka på, lite delar av pedagogiken man kan plocka in i vår verksamhet kanske! :)

Nu är det dags att krypa ner i sängen. God natt!
0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!