Tisdag

God kväller!

Här är det dags att krypa ner i sängen för att sova. Det har varit en icke så händelserik dag, jag har jobbat och sedan drog jag till gymmet, 30 minuters löpning på bandet, styrka med bröst och ben i ca 1,5 timme. Det va så sjukt mycket människor på gymmet idag så det va nog kö på alla maskiner/hantlar/stänger. Detta gör ju också att man inte bara kan köra på vad man vill utan får anpassa passet efter alla andra.

Efter träningen har jag lagt ner all tid på plugg. Denna kväll har jag läst en lättläst text eller ja lagom, med stor skrift! Perfekt för mig!! Haha!!

Dags att sluta ögonen!
Hörs imorgon!!

0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!