Tisdag

God morgon från en förkyld Emelie! Här har nämligen bihålorna börjat bråka med mig! Jag kämpar med saltlösning för att ordna upp problemet. Dessutom känns hostan och luftrören rätt sega också.. Tror jag måste ge mig själv totalt träningsförbud ett tag... Så jäkla typiskt, jag som bara vill träna massor!!

Får istället fokusera på mitt pluggande. Igår fick vi studiemanualen för nästa delkurs som jag har längtat till, estetiska färdigheter. Jag längtar inte så mycket längre... MASSOR med uppgifter att göra plus massor att läsa! Puh!!

Snart jullov! ;D
Ha en bra dag!!

Lite bilder från helgen:

0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!