Text

Här kommer lite text till det tidigare bildinlägget.

Det är ju nämligen så att jag idag tog mig in till Drottninggatan 26, till Stena Fastigheter, och skrev på kontraktet för min nya lägenhet!!

Det ösregnade hela vägen och med mitt instabila paraply höll jag på att flyga bort. Med blöta fötter klev jag in i lokalerna med väggar fyllda av målningar på deras fastigheter. Rätt häftiga väggar tyckte jag.

Jag fick slå mig ner en liten stund eftersom bostadsförmedlaren satt och skrev kontrakt med några andra just när jag kom. När det var min tur gick vi först igenom allt med vatten och el, tv och bredband osv.

Mitt i allt fick jag en fråga om mina ögonfransar var äkta, hon tyckte de var väldigt fina! Haha det tackar vi för!!

En liten kråka på pappret och sedan var det klart! Inflytt 18 januari och nyckeln får jag någon dag innan!! Ge mig januari NUUU!! :D

Efteråt gick jag in på Åhléns och firade kontraktskrivandet med att köpa två saker till lägenheten - en grytlapp i gummi och en sil i gummi som man dessutom kan dra ihop så den blir platt och tar mycket mindre plats. Nöjd flicka!! :D

Ännu en milstolpe i mitt liv! <3

1 Kommentarer till "Text"
Postat av: Filippa

Förstod jag rätt nu? Var gummigrytlappen och gummisilen oxå en av milstolparna i ditt liv?? ;)
helt underbart att du äntligen fått en lägenhet!! Så glad för din skull!1 =)
Kram

Svar: Haha ja nån gång måste man ju köpa sådana också liksom! haha!
Tack så mycket! Kram
Emelie


Datum: 2012-10-16 / Klockan: 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!