Suck...

Ingen bra kväll.. Har under hela dagen präglats av illamående och uppsvullen mage, har heller inte haft matlust men inte haft problem med att få i mig iaf..

Detta har fortsatt under kvällen och jag har inte ätit middag ens, tills nu.. Fått i mig en knäckemacka men fick ont i magen istället... Ingen bra dag för magsäcken min idag...

På detta har jag varit hur trött som helst. Somnat mitt i pluggandet, plöjt igenom text och knappt kommit ihåg den efteråt, ja ni förstår min frustration...

Tänker nu gå och lägga mig i nytvättade lakan och hoppas på att nattens sömn får bort alla problem för imorgon är det träningsdag och jag vill banne mig träna då också, annars blir jag galen!!

Så god natt med er, hoppas ni sover gott! :)

0 Kommentarer till "Suck..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!