Söndag

God morgon!

Vilken härlig kväll det blev igår! När jag kom till Fia och hennes och Loves nya lägenhet så var Mickan redan där. Vi pratade och fixades oss lite till och Fia började med maten. Allt eftersom droppade resten av tjejerna in, Linn, Matilda, Josefine, Tilda och Minna.
När alla var där blev det paketöppning både för Fia och Linn. Fia fick inflyttningspresent och födelsedagspresent och Linn fick också födelsedagspresent! :) De båda verkade älska sina presenter!

Dags för middag! Vi alla var superhungriga och kastade i oss maten, haha!

Sen var vi i full gång med mycket snack resten av kvällen. Vid halv ett begav vi oss mot stan för att dansa loss lite.
Tilda hade begett sig tidigare under kvällen och Minna och Linn begav sig väl inne i stan, men resten av oss gick in på Magenta. Det blev en kort men rolig stund på krogen, för redan vid 02.20 kände jag, Mickan och Fia att vi ville hem till sängen och precis då kom även Matilda och Josefine och berättade att dem ville gå hem! Sammanträffande!! :P

Nu ska jag försöka plugga lite, tror dock att det kan bli rätt svårt eftersom jag är väldigt trött (vaknade redan 08.30......)!

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!