Söndag

Hallå i stugan!

Igår gick ju jag och Timmy på bio. Vi köpte snacks och dricka och jag hade förväntningar alls på filmen. Inte förrän jag satt mig i biosalongen kom jag på att filmen vi skulle se var gjord av skaparen till Family Guy. Den hette Ted och var riktigt rolig! Värd att se!! :)

I morse ringde klockan redan runt 9. Då var det dags att gå upp för att dra sig till gymmet. Jag och Timmy körde ett, enligt mig, lugnt magpass där vi körde slut på magen med olika övningar. Det var inte så att det brände i magen men den orkade bara liksom inte!

Nu sitter jag i bilen med mamma, syster och syster pojkvän Robin. Vi är på väg till Vätö där mina kusiner bor och vi ska fira den äldsta som fyller år.

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!