Söndag

Vilken jäkla kväll det blev igår då! Från att ligga i soffan hela dagen och tro att det inte skulle bli så mycket mer än så även på kvällen till kalasfylla och utgång! Haha

Det var nämligen så att Jonte hörde av sig och berättade att han och några vänner skulle bowla och undrade om vi ville med. Varför inte, tänkte jag och Tilda och satte igång att göra oss i ordning.

Klockan 22 träffade vi dom andra och gick in på bowlingen vid Hugo. Tyvärr var det verkligen inte min kväll så jag förlorade nästan (endast onyktra Krille var sämre än mig, haha). Redan där började det spåra lite. Det skulle tas shot för varje strike man gjorde och vinnarna fick dela på dom shots som fanns kvar. Vi drack även andra förfriskningar under spelets gång.

Sedan gick vi vidare till T3 där det bjöds på shot efter shot efter drink och drinkarna fick inte avnjutas utan dom skulle drickas på kortast tid! Som ni förstår så var denna kväll dömd att bli kalas!

Efter en stund gick vi till Hugos nattklubb och dansade och röjde! Tiden gick alldeles för fort och plötsligt var det dags att gå hem! Men då ska man ju Pissa och äta och snacka massa under vägen hem och det ska efterfestas och jag vet inte allt, så till slut när jag valde att gå hem så var klockan runt halv 7! Haha!

Ja juste.. En lugn helg skulle det bli ja! Släng dig i väggen, inte går det att ha en lugn helg i Norrköping? :P

Nu sitter jag på bussen som strax anländer till Stockholm central, trött och sliten är jag, men ska bli riktigt skönt att komma hem! :)

Borta bra men hemma bäst! ;)

0 Kommentarer till "Söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!