Måndag 15 okt

Hejsan allihopa!!
Idag är det ingen mysig dag. Vädret är inte det roligaste, fast det har ju varit värre. Helst av allt skulle jag vilja krypa upp i sängen med tända ljus eller varför inte ta sig ett bad.

Men istället jobbar jag på här på arbetet. Vi har precis börjat med tema Höste, passande va? Haha!

Efter jobbet känns det som dagen D, jag ska åka in till Stena Fastigheter på Drottninggatan och skriva kontrakt! Det pirrar gott i magen när jag tänker på det men det känns som om det här kommer bli riktigt bra när allt är klart! Jag vill flytta in NU! Men det är en del att göra först.. Måste fixa med försäkringar, födelsedag och resa till Holland, kryssning, julafton, nyårsafton, ja det finns mycket spännande under hösten. Och glöm inte skolan! Snart är första terminen slut...!! Öh va?! Det går så jäkla snabbt!
Appropå skolan, Elias tog ett kort på mig och Emma under en föreläsning i fredags, tyckte den blev rätt så cool faktiskt! :)





Ser ni hur redo jag ser ut att vara för att gå på möte i eftermiddag? ;) Jag har skrivit en lite kom ihåg-lista för att jag inte ska glömma att fråga allt jag undrar om lägenheten. Däremot har jag glömt den hemma så måste springa in hemma och hämta den innan jag tar mig vidare till stora staden.



Åh... Hittade det här kortet i min telefon idag... Vill tillbaka till min bästa träningsperiod!! Jag älskar att träna, det är en så härlig känsla när man står där och speciellt efteråt. Och när resultatet visar sig så här snyggt, då jävlar blir man taggad till att fortsätta mera! Nu finns tyvärr inte tiden på samma sätt och det där sötsuget biter i mig mer än vanligt. Jag har absolut motivationen att fortsätta träna men dock inte tiden... Men jag får väl annars göra det bästa av situationen...

0 Kommentarer till "Måndag 15 okt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!