Lördag!

Tjenare!

Igår var en bra dag! Redovisningen som vi hade i skolan gick alldeles utmärkt! Läraren gillade både det vi tog upp samt sättet vi redovisade på. Klockrent!

Efter skolan åkte jag hem till Timmy, skulle vänta på honom och sedan skulle vi gå till gymmet, jo Tjena! Jag somnade direkt!! Och sedan bestod resten av kvällen av sömn, tacos och ett försök till film som istället övergick till sömn! Haha!

Men det resulterade istället till tidig morgon-träning idag! Redan halv 11 var vi på plats och körde kondition, rygg och mage. Sedan hem till honom igen, åt frukost, pluggade lite och åkte efter det hem till mig.

Där gjorde jag mig vacker med mitt spackel för ikväll är det inflyttningsmiddag/försenad födelsedagsmiddag/tjejkväll hos Fia och även då utgång! Känner att det här kommer bli en bra kväll! :)) Har dessutom sett fram emot den, träffa alla tjejerna igen, även Tilda är på plats! Det kommer bli mys!! :)

0 Kommentarer till "Lördag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!