Lördag

Hejsan!
Vilken härlig och höstlig lördag! Jag vaknade tidigt i morse och begav mig till affären för att handla frukost. Hela Sundbyberg var stilla och bara någon buss åkte på vägen. Solen sken över taken och affären hade ganska precis hunnit öppna. Magisk och lugn känsla!

Jag tycker verkligen om hösten (iaf när det inte regnar)! Så fina färger överallt! Dessutom klär man på sig mysiga kläder och gömmer sig i medan kylan biter i kinderna. Myyys!!

Åt en god frukost med varm choklad och grädde, nybakad fralla skinka och gurka och yoghurt med müsli. På helgerna brukar jag alltid Lyxa till min frukost, tycker det är klart bästa måltiden på hela dagen!!

Under eftermiddagen har jag sedan pluggat och gjort mig klar för en snabbis i stan. Mötte upp Jeanette för att handla biljett till Monday Bar, vi fick jaga runt halva stan efter en uttagsautomat, just typiskt!

Men nu är jag i alla fall på väg hem för att hämta lite kläder. Ikväll blir det bio och filmen Ted. Har hört att den ska vara riktigt bra!

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!