Lördag

Tjoho vilken kväll det blev igår!
Först tog jag bussen ner till Norrköping och trodde att jag skulle kunna plugga men det blev sova istället! Haha

Väl framme fick jag ingen limousinen så fick istället åka spårvagn, attans!

När jag väl var framme hos Tilda så gick vi och handlade gurka och dipp. Redan då träffade vi på en gammal norpan-bo, Yohanna. Trevligt!

Sen var det bara hem, äta mat och börja sjunga Singstar! Disney först! Vi började lite försiktigt men ju fler låtar vi sjöng desto mer skrålade vi ut allt vad vi hade!! :D

Till slut så tappade jag rösten mitt under ABBA-skivan så vi fick avbryta! Haha! Istället tittade vi på Lotta på bråkmakargatan tills jag somnade helt utslagen!

Nu blir det snart frukost, Tilda har tvättstugan och jag tänkte tyvärr försöka plugga lite också. :)

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!