Kråkan

Har spenderat hela kvällen i soffan med näsan i min otroligt roliga skolbok! Har hittills tyckt att det varit rätt så intressant men så idag läste jag ca 10 sidor av ett utdrag från en av pedagogernas egna böcker och det kändes bara som flum! Han babblade bara om det naturliga (som visserligen är hans filosofi) och om lycka och olycka. Och det är ju bra i sig att han förespråkar sin filosofi MEN han behöver inte förespråka samma sak under 8 sidor! Så dom timmar jag la ner på plugg idag känns lite förgäves. Jag kunde ha börjat läsa om den sista pedagogen istället.. Men det är ju det här att när man läser på högskola så får man välja ut lite själv också vad jag har nytta av att läsa. Jag tyckte mig få stor förståelse för hans filosofi bara genom att läsa hans biografi, så då kändes dessa flummiga utdrag, som säkert finns med i boken för att styrka förklaringen av hans filosofi, ganska onödiga för mig.

Men men tar nya tag imorgon och hoppar över resten av utdragen och tar mig istället an den sista pedagogen för denna vecka.

Puh vilket tråkigt inlägg detta blev..

Kan ju avsluta med att berätta att jag blivit förkyld.. TYPISKT! Men inte nog med det, min förkylning har satt sig på mina stämband så jag låter som om jag varit iväg på en 40-timmars Monday bar kryssning!! Haha!!

Och inte nog med det! Jag har mina två sista utvecklingssamtal imorgon bitti... Undra hur det här kommer gå...

För att pigga upp det här inlägget så bjuder jag på två bilder från i lördags som Mickan la upp på sin blogg (mickanss.webblogg.se)!

God natt!!

1 Kommentarer till "Kråkan"
Postat av: Melie

Weei gullig du är som länkar min blogg!!:D

Svar: Ja men det är klart jag kan göra de! :D inte för att jag har så många läsare men haha! :D
Emelie

URL: http://mickanss.webblogg.se
Datum: 2012-10-11 / Klockan: 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!