Helgen

Tänkte bara lite kortfattat berätta om helgen 
 
Fredag - Jag och Timmy mötte upp Johan, Jenny, Ante, Lina, Jonte, Mia för middag på Levinskys i Kista. Sedan gick vi på bio men på två olika eftersom jag och Timmy redan sett Ted, så då gick dem andra på den och vi gick på Loopers. Ett riktigt bra film faktiskt! Lite långsam men sånt kan man ju stå ut med när det är en bra handling... ;)
 
 
Juste, glömde säga att jag fick tillbaka min första tenta i fredags. Blev godkänd och fick till och med hösta betyg - VG! ;)
 
 
Lördag - Startade dagen med att åka till Bromma blocks för en lite shoppingtur. Hittade för det första en TV-bänk på MIO till min lägenhet (längtar tills jag får montera upp den....), ett par byxor och ett linne på Cubus samt en parfym till Jeanette som present. 
Åkte sedan hem till Timmy för lunch och vidare hem till mig för att hoppa i fin-outfiten. Klockan 18.30 skulle vi möta upp Jeanette med flera utanför Patricia för födelsedagsmiddag. Supegod Oxfile med pommes och bea... MMMMMM!!! Till efterrätt blev det en guldfärgad kladdkaka med vanlijglass, jordgubbskulor och hallonsås. Lika mmmmmm den! Haha!
Vi gick sedan vidare till Göta ark på söder och tog ett glas var MEN vi alla var lika trött och slut så vi avslutade kvällen redan halv 11. Men så skönt det va!!
 














Söndag - Gick upp redan 9.00 och gjorde oss klara för gymmet. Jag slängde i mig en macka och en PWO, på med kläderna och sedan promenerade vi bort. 40 minuter löp och pw på bandet för att sedan påbörja styrketräning. Då upptäcker jag att den lilla mackan jag stoppade i mig tidigare inte räckte, jag blev helt slut och dessutom började det ibland svartna för blicken och jag fick gå och duscha istället. 
 
Vid 13-tiden tog vi bilen mot Drottningholm där jag hade tänkt fota med min kamera. Men oturligt nog hade jag glömt minneskortet i datorn hemma och batteriet var slut på kameran = besvikelse... Men vi tog lite kort med mobilerna så länge i alla fall...
 
Fortsatte ut till Munsö och pappa. Där byttes det till vinterdäck som inkluderar asfula fälgar (måste köpa navkapslar!!) och stoppade även i min AUX-kabel till Stereon så att jag numera kan lyssna på Spotify i bilen! Fiffigt!
 
Vi tog bilen och körde vidare enda ut till Färingsö där jag bodde förut. Ganska mycket annorlunda och jag själv har inte varit där på flera år och njöt av nostalgin! 
 
Under kvällen har jag gjort skagen-smörgåsar till middag och städat mitt rum (mamma har ju tjatat så.. ;) ) 
Dags att kolla på Solsidan!
 














0 Kommentarer till "Helgen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!