Fredag!

Se där ja, ännu en vecka har sprungit iväg. Har under veckan läst en väldig massa texter om olika pedagoger som jag pratat om och jag tycker redovisningen var rätt så rolig och lärorik.

Sedan har vi även varje vecka ett seminarium angående våra styrdokument bland annat läroplanen. Denna gång blev det en stor diskussion angående "det kompetenta barnet".

Efter skolan åkte jag raka vägen till Timmy för att sedan dra till gymmet. Men riktigt så långt kom jag inte då. Hamnade istället i soffan helt utslagen framför en serie och nu kommer jag inte upp...
Dessa intensiva veckor med så extremt mycket plugg och dessutom jobb, det tär nå fruktansvärt på min energi att jag varje fredag totalt däckar. Jag räcker liksom inte till! Men men, dom säger att det tar ca en termin att komma in det.

Nu tänker jag mysa i soffan med lite film (Step up 3) och lite mat!

(Psst! Gav igår upp det här med min princip om ryggsäck... Så kände mig sjukt snygg i morse när jag gick iväg mot skolan! ;))

0 Kommentarer till "Fredag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!