Fredag!

God morgon alla pigga och välkomna att vakna till denna mörka, kalla och blåsiga höstdag!

Jag är uppe med tuppen som vanligt, tror min klocka har ringt kring kl 5 varje morgon den här veckan.. Sovmorgon kan jag glömma!

För mig är det dags att åka till skolan. Sitter på en iskall buss (nackdelen med att bo bredvid bussgaraget, bussarna hinner inte alltid värmas upp...) och lyssnar på min nya favoritskiva på Spotify. Trot eller ej men det är Ferry Corsten - WKND (trance), riktigt härlig skiva med i princip bara sköna låtar att lyssna på så här på morgonen, typ som lugna favoriter liksom! Hihi!

Alla pratar om den här jävla snön och jag är så glad att jag bor på Ekerö, jag såg ingen snö falla igår och det ligger ingen snö på marken... Vi har HÖST-tema på jobbet, snö passar inte in i bilden av höst! Haha!

Jag länkar förresten Spotify-listan här: http://open.spotify.com/user/lillknoddan/playlist/5hJykfGuBUF4FNSNwq5LHt

Idag vid lunch kommer jag att kunna hämta ut min första tenta.... NERVÖS!!

Ha en bra dag!!

0 Kommentarer till "Fredag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!