Fika hos kusin

Fikat hos kusinen var trevligt. Vi åt lite gott och hade en trevlig pratstund allihopa. Dem håller hela tiden på att renovera och nu har deras övervåning blivit klar (eller ja den blev det för ett tag sedan men jag har inte sett det färdiga resultatet tidigare). 

Fick syn på ett vitrinskåp som dem har i sitt nyrenoverade vardagsrum som inspirerade mig väldigt. Har alltid velat haft nått dylikt i mitt hem faktiskt! Bilden blev ju dock rätt så kass... 





Jag passade på att mysa med kissen Findus som från början faktiskt var min familjs! Tills mamma fick för sig att vara allergisk.... 9 år har han blivit och en riktig myspelle!





Mamma och morbror jämför bilder på telefoner.. 



Det lyckliga paret!! Haha!
0 Kommentarer till "Fika hos kusin"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!