Wristsupport

Så ja. Var på Apoteket idag och införskaffade mig ett stödjande handledsband. Kämpar med en överansträngd handled som ständigt återkommer. Nu hoppas jag att handleden får lite extra stöd som hjälper den att återställa sig.

Efter att ha varit på Apoteket gick jag till Ica och köpte en burk celcius och en ask läkerol och gick till biblioteket. Det var nämligen så att en av böckerna som jag ska läsa denna vecka fanns där men ej för utlån, så det vara bara att slå sig ner. Hann inte riktigt klart så de sista sidorna fick jag ta kort på med mobilen för att kunna läsa vidare hemma! Haha!

Avslutade kvällen en timme framför TV:n - Greys såklart!! ;)

God natt!

0 Kommentarer till "Wristsupport"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!