Torsdag

Jag blev så galen igår! De tär så jäkla jobbigt att försöka plugga när ögonen går i kors och när jag väl hade tagit en PN på 30 minuter så tog det lång stund innan jag kom igång igen men ändå försökte ögonen gå i kors.. galen!
 
Var på biblioteket igår också. Lånade massa böcker jag ska ha i nästa delkurs dessutom lånade jag lite böcker om Vygotskij och Montessori. Jag ska ju skriva min hemtenta här i helgen och jag har inte riktigt bestämt mig vem jag ska skriva om. Tur att jag har Fredag-söndag på mig. Blir jag klar tidigare ska jag träffa Fia i helgen också. Vi ska planera klädsel till Qlimax! ;) Inte långt kvar tills vi åker!!
 
Idag drar jag till Hornstull efter jobbet och kör ett BC-pass, ska bli skönt och jag hoppas definitivt att det blir bättre träning idag! Efter det så är det.. Ja plugg så klart som gäller... Om det är någon som är sugen på Partaj denna kväll så vet jag att musiken kommer stå över öronen inne på Slakthuset ikväll och Timmy spelar så klart! Själv har jag ingen att gå med samt att jag har lite plugg kvar och måste åka hem igen innan Timmy ens gått upp bakom spelarna, så det är ju lite synd faktiskt... Men så kan det bli när man sätter datumet på en torsdag! ;)
 
Så här ser förresten Tv-bänken jag köpte i helgen ut:
 
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!