Torsdag 29/11

2 dagar kvar till min födelsedag! Tjoho! Kalla mig liten men jag tycker fortfarande väldigt mycket om att fylla år och få presenter. För ett par år sen när jag fyllde år, hade min kollega köpt typ 5 små paket till mig. Jag älskar att öppna paket så blev överlycklig! :D

Igår så skulle jag ha fått en överraskning av mamma men eftersom hon låter som dåligt kraxande kråka så fick vi skjuta på detta till nästa onsdag, typiskt! Dessutom var det tydligen ingen Greys Anatomy heller.. Men men, mer tid till att skriva tenta om man säger så!

Vad säger ni om vädret där utanför fönstret då? Plötsligt blev ju allt lite ljusare men imorse när jag stod och skrapade bilen var jag inte allt för överlycklig...

Tror jag hinner fixa ett blogginlägg om helgen i Holland ikväll efter träningen också, annars får ni vänta tills i helgen! ;)

 
0 Kommentarer till "Torsdag 29/11"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!