Torsdag

Halloooooo!! Här sitter jag och taggar till tusen!

Det är egentligen dags för mig att hoppa i duschen, packa och allt! Lämnar mitt hem om några timmar för att åka till Timmy, lämna stora resväskan, bege mig hem till Fia där vi är ett stort gäng flickor som ska umgås och dricka lite innan det är dags för oss att bege oss till Solna och Friends Arena. Första gången jag sätter min fot där och troligen enda på länge men man vet aldrig. Denna kväll är ju ganska spontant påhittad! Köpte biljetten förra veckan liksom! Hihi!

Men ikväll blir det i alla fall SWEDISH HOUSE MAFIA - the last tour! Dom är säkert lika taggade som vi är för kvällen! ;))

Nån gång i natt beger jag mig raka vägen till Timmy, sover ett par timmar och sedan upp till skolan. Egentligen börjar jag inte förrän 14.00 men ska träffa mitt arbetslag innan för att planera vår lilla uppsättning av den praktiska examinationen som håller rum nästa fredag.

Direkt efter skolan åker jag till centralen för att möta upp Timmy, Fia och Takke. Vi sätter oss på Arlanda express för att bege oss till HOLLAND!! Gah!! Sitter här och laddar med fullaste Hardcore med min lilla älskling Evil Activities i högtalarna!!

Det här kommer bli en riktigt awsome helg som jag sent kommer att glömma och dessutom kommer jag att vara totalt utslagen på jobbet på måndag! ;) Love it!!

Ha en grym kväll/helg!!







 
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!