Söndag

Hejsan!
 
Idag har vi fått ryck här hemma hos Timmy. Vi (läs jag) har gjort smörgåstårta! Alldeles egen! Jag har aldrig gjort det förut, endast hjälpt Tilda och det är nog tack vare henne som jag tog mig modet att göra en egen! Snart ska vi smaka på resultatet, vi får väl se hur det gick! ;)















1 Kommentarer till "Söndag"
Postat av: Jenny

Ser riktigt gott ut :) När kan vi komma ;)

Svar: Det fåååår ni inte! ;) Hihi!
Hade inte Timmy hittat sin andra laddare hade han fått ta med en liten bit till er så ni fick smaka! :D
Emelie

URL: http://www.bjornbrisens.wordpress.com
Datum: 2012-11-18 / Klockan: 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!