Onsdag

BURR! Vilken iskall dag det har varit!! Jag tänker definitivt krypa ner i sängen och tända ljus när jag pluggar idag! Dock har det varit härligt med lite sol i alla fall.

Jag har börjat inse hur mycket som faktiskt händer mig här framöver.

9/11 - inflyttningsfest och utgång på Garbo
10/11 - Monday Bar (headhunterz och wasted penguinz)
17/11 - Fira Johan och Mia med utgång
22/11 - Swedish house mafia (lyckades få köpa en biljett av en kille på FB idag)
23-25/11 - resa till Holland och Qlimax
1/12 - Jag fyller år, fika med släkten plus fira med vänner
5/12 - Förväntar mig inbjudan till minst inflyttningsfika/middag hos Jeanette och Tim haha!
15-16/12 - Monday Bar Luciakryssning
21/12 - Sista dagen i skolan för denna termin (ledig två veckor från både skola och jobb)
24/11 - Julafton
18/1 - FLYTTAR!!

Tiden går alldeles så fort men tänk så man behöver allt att se fram emot när det är kallt och eländigt ute! :)


1 Kommentarer till "Onsdag"
Postat av: J

Vart har du köpt dina träningsbyxor/kläder? :)

Svar: Det är olika, vissa är köpta på H&M och vissa på Stadium. Eftersom jag använder mina kläder så ofta så brukar jag lägga ca 100-300kr på vardera plagg, känner inte att jag behöver några värstingplagg :)
Emelie


Datum: 2012-11-08 / Klockan: 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!