Måndag

God morgon, eller ja god eftermiddag kanske man säger! :)

En ruskig måndag med flera händelser. På jobbet har vi kvalitetsundersökning och är under observation och detta genomgick vi även i våras och det gick inte alls riktigt rätt till men denna gång känns det redan efter första mötet mycket bättre.

I helgen pratade jag , Fia och Mickan om att jag skulle köpa biljett till Swedish house mafia nu när dem släppte nya biljetter och följa med dem torsdagen den 22 nov. Men tyvärr gick det åt pipsvängen, tror inte ens att det släpptes fler till torsdagsföreställningen. Det fanns biljetter till de andra två föreställningnarna men inte just till den jag ville gå på. Tittade även på hur mycket det skulle kosta att köpa i andra hand - ca 2500kr!!!! Herregud, så desperat är jag INTE! Hade kunnat betala de 600kr som orginalbiljetterna kostar men inte mer.

Efter jobbet idag blir det träning eftersom den utgår från mitt schema imorgon pga möte med jobbet. Men denna vecka gör inte de mig så mycket, jag har nämligen inte allt för mycket att läsa till denna veckas seminarier. Desto mer nästa vecka vill jag lova! :D

Slut på det roliga, tillbaka till verkligheten!
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!