Måndag

God morgon i höstmörkret!

Jag vet att jag skulle berätta om helgen igår, men vet ni! Jag hade en heldag i sängen och soffan och DE har jag inte haft sen jag började plugga!! Så jag värderade faktiskt det högre (vilket jag typ kommer få ångra eftersom jag upptäckte att det ändå är en hel del att läsa och diskutera i skolväg... )

Helgen har för övrigt varit väldigt rolig, full fart rakt igenom! Massor med bilder har tagits, både med min kamera och med telefonen! Så jag lovar, ni kommer få en bildbomb här i veckan!! :)

Idag efter jobbet ska jag till stan och möta upp Mickan och Fia. Vi ska planera och pyssla med lite outfits inför Swedish house mafia, Qlimax och Luciakryssningen! Mysigt!!

0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!